poniedziałek, 27 grudnia 2010

wow dobra rada







Czesć! Przez caly rok nadsylaliscie listy. Bylysmy zabiegane, dlatego odpisujemy dopiero teraz.

1. Zuzanna, 16 lat. Mój brat ma bardzo przystojnego kolegę, bardzo mi się podoba, ale on nie zwraca na mnie uwagi. Zaczełam nawet dla niego słuchać XTC. Czego jeszcze mogę słuchać, żeby wreszcie się ze mną umówił?

Wow: Jeśli nie zwróciłm uwagi na XTC to nie jesteśmy pewne, czy warto się nadal starać. Możesz ewentualnie puścić mu Elvisa Costello i powiedzieć, że to twój idol. Życzymy powodzenia.

2. Czy można chodzić w pończochach zimą? Jak redaktorki radzą sobie z tym problemem? Pozdrawiam, Karolina z Radomia, 16 lat

Wow: w zime chodzimy w rajstopach. Może nie są tak sexy, ale nie marzniemy. Ostatnio w sklepach pojawiły się rajstopy imitujące pończochy, jednak jeszcze ich nie wypróbowałyśmy. Dobrym rozwiązaniem są także gróbe podkolanówki zakładane na rajstopy do krótkiej spódniczni.


3. Cześć, jestem Ola i mam 17 lat, moi rodzice są bardzo rygorystyczni i nie pozwalają mi jechać do Warszawy na koncert Ścianki. Pomocy! Czy mam uciec z domu?

Wow: Radzimy szczerą i merytoryczną rozmowe, najgorszym rozwiazaniem będzie ucieczka. Puść im Białe Wakacje, gwarantujemy, że będą chcieli pojechać z Tobą.


4. Czy to normalne ze miewam sny erotyczne z Typem Mesem? Gosia z Krakowa, 18 lat

Wow: No nie dziwimy się. My też miewamy. Wygląda jak Ben Affleck, a nawet lepiej . Ostatnio byłyśmy na koncercie i nawet ocierał twarz naszą chustką, byłyśmy wniebowzięte.

5. Poznałam go na OFF Festivalu, nie zobaczyłam go już nigdy więcej. Mam o nim zapomnieć, czy czekać do nastepnego roku. Czy któraś z redaktorek była w takiej sytucji i może mi pomóc? Zosia, 19 lat, Krotoszyn.

Wow: Jeśli twoje uczucie nie osłabło to możesz spróbować go znaleźć na facebooku. Może lubicie te same zespoły, albo on już dołączył do Offa 2011.

6. Mój facet ogląda nocami zdjęcia Nicole Scherzinger, co mam zrobić? Aga, 25 lat, Olkusz.

Wow: Normalne, ty też oglądasz zdjęcia Juda Law. Tylko nie rób mu awantur.

7. Cześć, jestem Galwin Paris i nagrałem extra płytę, ale ludzie wciąż myślą ze mam 10 lat, a bity robił mi jakiś podstarzały porcysiak. Ratunku. Jak odbudowac swój wizerunek w sieci?

Wow: Siemacha! Po pierwsze - każdy chciałby robić takie bity. Po drugie - nie przejmuj się to tylko zazdrość. Po trzecie - jak jeszcze raz ktoś tak napisze, to nam powiedz, a my to załatwimy. O MC Terminatorze tez tak mówili. Twoje fanki.


8. Czy czerwony lakier do paznokci jest nadal modny? Kasia ze Szczecina, 21 lat

Wow: Czerwony lakier jest zawsze modny, niezależnie od tego co piszą w kolorowych magazynach. Taka sama sytuacja jak z małą czarną, szpilkami czy białą koszulą.

9. Kocham się w 17? Czy on jest taki fajny, czy tylko udaje? Czy jest wolny?

Wow: cóż, my tu nie pomożemy, musisz się zwrócić do samego zainteresowaniego, on nawet nie czyta naszego bloga.

10. Cześć, tu Władek. Nagrałem pare dobrych singli, ale laseczki na mnie nie lecą. Wydać płytę? Warto?

Wow: Laski muszą wiedzieć na kogo lecą, więc nie zwlekaj i ujawnij się. Co do płyty to NATYCHMIAST!

klaudia i kate

Red. Kate chciała jeszcze pozdrowić takiego Filipa baaaaardzo gorąco!

4 komentarze:

  1. w końcu ktoś to głośno powiedział

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć,
    chciałem tylko powiedzieć że nie czytam waszego bloga, ale borys czyta, więc weszłem.

    no i wygooglałem "17"

    inna sprawa, że pomysł na posta mimo prostoty, w związku z okolicznościami - fajny. więc chyba aż przeczytam

    byłyście kiedyś na dobrym sylwestrze? własnie uderzyło mnie że ja nigdy. uważam że to zabawne i wszędzie piszę

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłem was na pewnym portalu społecznościowym, jednak istniejecie, brawo!

    OdpowiedzUsuń