poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Plan wydarzeń z dnia 17.04.09





1. 17:30-Anka wchodzi do mieszkania sióstr P. i słyszy „won do piekła kurwo wściekła” , po tym powitaniu miała zamiar wyjść, ale w ostatniej chwili zorientowała się, że jej bilet na Tigercity jest w posiadaniu Klaudii, wiec mimo wszystko została.
2. 17:30-18:30-ostatnie szycia, poprawki, szybki makijaż, „Kate daj głośniej fragment o pachołkach” (btw. co to są pachołki?)
3. 19:00-wkurwienie na kobietę, która kupowała lody za 73 zł ( gałka 1,60). Anka-waniliowe, Kate-truskawkowe, Klaudia- bakaliowe . KLASYK.
4. 19:15-odwiedziny u hardcorowej Edyty - bo my pod Koroną mamy dużo znajomych. To jest nasz teren.
5. 20:00-wchodzimy do klubu, do którego zazwyczaj chodzi matka Anny ( jeśli nie osiągnąłeś jeszcze wieku, który przystoi matce to nie polecamy), w chuj ludzi przy wejściu, z głośników leci Ribbie Williams.
6. Renton.
7. Tigercity-Bardzo dobrze, dostatecznie.
8. Impreza sponsorowana przez dj.Konia, równolegle Ania na imprezie w klubie, którego nazwy lepiej nie wymieniać, ona wcale nie chciała tam iść. NAPRAWDE.
9. Nocne 603:
A: Podobał mi się ten koleś z Rentona.
Kl: No raczej, że jest na 8.0
Kt: Ja tam wole mojego golfistę.
10. Na końcu chciałybyśmy obalić pewne stereotypy jakie określają tzw. „dresów”, to naprawdę fajne chłopaki są , wyratowali nas tego wieczora z niemałej opresji. Pozdrawiamy.


Sławny redaktor popularnego serwisu o muzyce zwrócił nam uwagę, że mamy błąd w nazwie, bo ma być walk OFF with taste , nawet chwile zastanawiałyśmy się nad zmianą, ale po długich i żmudnych dyskusjach doszłyśmy do wniosku, że marka jest marką i tak już pozostanie.

Klaudia i Ania (przyjaciólki od serca)

5 komentarzy:

  1. Sorry, ze sie sprzet jebal na imprezie. Idziecie na Mi Ami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale impreza dobra. Na Mi Ami - proste, tylko pewnie w niepełnym składzie.

    Kate

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie nie moge zebrac do kupy po piatku, wiec tez pewnie bede w niepelnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. marek z rentona to fajne ciacho, powinien oblewac sie woda na scenie. a blad w nazwie uroczy. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ee ja jestem moim zdaniem ładniejszy od kolesia z Rentona, a tak w ogóle to macie $w33t cr4zy bl0ga$3k dziewczyny. piss&love

    OdpowiedzUsuń