czwartek, 29 grudnia 2011

Podsumowanie roku - część 2!



Osiągnięcie roku
Klaudia: Zrobiłam skarpety na drutach w serduszka i lamy.
Kate: Myślę, że moje liczne wygrane w badmintona – pierwsze miejsce w turnieju sióstr.
Ala: Przełamałam swoje lenistwo – ćwiczę. W 2012 planuję w końcu nauczyć się jeździć na rolkach.
Wpadka roku
Klaudia: Nie przypominam mi się żadna moja wpadka, ale za to byłam świadkiem wielkiej wpadki Bartosza 0. (polskiego aktora, znanego z roli syna doktora Burskiego z na dobre i na złe). Gdy jeszcze pracowałam w jednej z krakowskich knajp pewniej nocy, gdy już zamykaliśmy zjawił się najebany Bartosz. Domagał się alkoholu, szef chciał go wyrzucić a Bartosz wtedy zaczął się z nim naparzać. Kopać, bić pięściami. Przerażona razem z red. Anią zadzwoniłyśmy po ochronę, gdy to usłyszał zaczął nagle uciekać. W popłochu zgubił buta, jak Kopciuszek  Za karę zapłacił 50 tys. odszkodowania, ain’t no jokes.
Kate: Sama w to nie wierzę, ale w tym roku goniła mnie policja, gdy przechodziłam na czerwonym świetle z piwem i papierosem. A wszystko z radości ze zdanej sesji.
Ala: Poszłam kiedyś z kolegami na wagary. Wychodzimy z baru mlecznego a tutaj rozdzwaniają nam się telefony. Starzy się dowiedzieli, był straszny przypał.
Album roku:
Klaudia: It’s All true JB.
Kate: W tym roku najbardziej podobały mi się:
Violens!!!
Inc. 3
Jensen Sporatg Pure Wet ep
Gang Gang Dance Eye Contact
Britt i Katy B
Ala: Kandydaci na szaleńców Mesa oraz Iza Lach, Kapput też spoko
Najfajniejszy film
Kaludia: Harold i Maude, bo był dowcipny i wzruszający!
Kate:
Do utraty tchu Godarda
Jak we śnie Gondriego
Wiosenna bujność traw Eli Kazana
Amator Kieślowskiego
Ala:
Popiół i Diament
Dziecko Rosemary (fajnie ogarniać)
Poza klasykami: nowa ekranizacja Jane Eyre
I jakie postanowienia?
Klaudia: Będę więcej się uczyć, nauczę się pływać, będę mieć więcej czasu dla mojego młodszego brata, chodzić spać wcześniej, oglądać mniej tvnu.
Kate: Będę mieć więcej czasu na czytanie książek i ogarnę w końcu historię współczesną.
Ala: o rolkach już wspomniała, zacznę się uczyć do matury, a nie tylko o niej myśleć, będę mieć większy zapał do pisania na wow, chciałbym mieć też więcej czasu dla przyjaciół.
END!
Od całej redakcji WOW serdeczne życzenia, całusy i uściski:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz