wtorek, 24 lutego 2009

62% ojców to Andrzeje


Mój ojciec to Andrzej, ojciec Kate to Andrzej, Anki ojciec to również Andrzej.
Lwia część ojców Andrzejów to przedstawiciele tak zwanego życia publicznego np. Andrzej ‘Piasek’ Piaseczny, Andrzej Gołota, Andrzej Nejman, Andrzej Niedzielan etc. etc. itd. itd.
Ojcostwo to bardzo ważny element życia każdego mężczyzny, nawet jeśli nie ma na imię Andrzej.
Trochę mi zajęło znalezienie odpowiednich liryków traktujących na ten temat. Krew, pot, łzy, Termopile, Wąwóz Samosierry, bitwa na Wembley. Dużo łatwiej było zaś z anegdotami o ojcach, które co rusz ktoś opowiada przy różnego rodzaju okazjach.


Tobin Sprout - Gas Daddy Gas

Raz wieczorem mój ojciec wbił do pokoju Kate i oskarżył ją o to, że nie zrobiła sobie drugiego sniadania do szkoły, bo masło leży na tym samym miejscu, co rano.

Ojciec koleżanki kazał jej robić przysiady w butach narciarskich przy ścianie w domu, żeby ćwiczyć formę na wyjazd na narty.

Kate ma przyjaciółkę której ojciec jako jedyny wojskowy w jednostce, pomimo tego że ma konto bankowe, każe sobie dostarczać wypłatę do ręki. Co miesiąc przyjeżdża auto z kasa dla niego.
Ojciec Ani zaproponował jej, że przyjedzie po nią po koncercie Afro w Żaczku. Niby nie śmieszne, ale on mieszka pod Jubilatem.

Girls Aloud - Thank Me Daddy

Raz na imprezie mojemu koledze ojciec przysłał takiego smsa : Pamiętaj synu, że przyjemniej jest gonić króliczka niż go złapać.

W przygotowaniu również:
56% matek kocha się w Ritchardzie Gerlu
71% babek mieszka na Podkarpaciu
każdy dziadek umie gwizdać


Klaudia

9 komentarzy:

  1. Aaaa, znowu genialne. I niebywala wrecz trafnos tej tezy o babkach. Moja jest z Podkarpacia, 80-ciu% znajomych sa stamtadz. A pod Zaczkiem kiedys kogos zabili, wiec.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja i Kate babki obie są z Podkarpacia, aksjomat. W ogole rzecz Podkarpacia...Aaaa i z Zaczkiem- dobrze wiedzieć, na następny koncert z cyklu Niepokorni (wtf) przyjdziemy z pieprzem w sprayu.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam chyba gra Czeslaw. I spiewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale my nie za bardzo kumamy to, co Czesław gra i spiewa, a zwłaszcza śpiewa. Nie wiem, nie wiem, nie znam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chcałabym zaznaczyć, że na zdjęciu w czapce to mój Andrzej siedzi i pali trawę. Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah a raczej ty tak utrzymujesz.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. A idziecie dziewczyny na Tigercity?

    OdpowiedzUsuń
  8. Obowiązkowo, przecież to będzie największa dyskoteka w mieście.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń